| oesinfo.us HUOM! Keskustelupalsta EI ole yhdistyksen tai kerhon ylläpitämä! On luettavissa kaikille, mutta viestejä voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät! Ole hyvä ja kirjaudu omalla nimelläsi! :) Keskustelua vanhaenglanninlammaskoirista rotufaneille |
|
| KESÄ JA KÄRPÄSET ala kesätapaaminen??? | |
|
+4Ansku Kuokka-Ihalainen czarlindaskennel Maria Ikonen blockheadskennel 8 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Marika Örn/Bluechannel
Viestien lukumäärä : 596 Paikkakunta : Piispanristi Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: KESÄ JA KÄRPÄSET ala kesätapaaminen??? Ke Maalis 07, 2012 9:37 am | |
| Tää näyttää niin inside-jutulta, että tuskin uudet tulokkaat uskaltavat mukaan... | |
| | | blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: KESÄ JA KÄRPÄSET ala kesätapaaminen??? Ke Maalis 07, 2012 9:57 am | |
| - Lainaus :
- Tää näyttää niin inside-jutulta, että tuskin uudet tulokkaat uskaltavat mukaan
HÖPÖNLÖPÖ, ei todellakaan - TERVETULOA VAAN IHAN KAIKKI HALUKKAAT!! "Kissa-jutut" ovat noita vitsejä mitä illan aikana tuli kerrottua nyt viimeksi... pitkä tarina Olen kysynyt yhtä paikkaa, joka näytti ns. keltaista valoa eli heidän yhdistys käsittelee asian. Muut paikat, joita olen kysynyt ovat joko olleet jo varattuja, "koirat ei saa tulla sisälle" (MIKÄ koiratapahtuma se sellainen on??) tai sitten eivät ole vastanneet vielä. Merja kysyi Marjoriitan paikkaa, jossa oli mitä ilmeisemmin joku virhe tapahtunut ajanvarauskirjassa (?) - eli meillä on haku siis päällä koko ajan. MITÄ useampi JÄTTÄÄ sitovan ilmoittautumisen, sitä vähemmän se maksaa ja voimme jopa kattella paikkoja, joissa on enempi yöpymispaikkoja. SIIS: tiedustelut ja mahd. ilmot 0445205949/Päivi taikka 0504013096/Merja. Lampurimaisin terveisin aurinkoisesta Mikkelistä.... Päivi | |
| | | Ansku Kuokka-Ihalainen
Viestien lukumäärä : 31 Paikkakunta : Kirkkonummi Registration date : 03.08.2009
| Aihe: Vs: KESÄ JA KÄRPÄSET ala kesätapaaminen??? Pe Maalis 09, 2012 2:27 am | |
| Mä olen huonosti ehtinyt vastailemaan, mutta meikäläiset on myös mukana! Tottamaar! Ja ihan ehdottamasti kaikki "uudetkin" mukaan, mistään sisäpiirikekkereistä ei ole kyse, vaan kaikki halukkaat ovat tervetulleita tietenkin Talvitapaamisessa tuli testattua, että lammaskoiraporukoilta ei puutu huumoria ja hauskaa osataan pitää eikä tuoppiin syljetä, joten kesäkekkerit luultavasti hoituvat samalla linjalla Ja olen samaa mieltä, pidetään päivämäärä buukattuna, mutta etiskellään toinen paikka. Jos ei Päivin /Merjan haeskelu tuota tulosta, mäkin voin auttaaa ja aloittaa kyselyt johonkin suuntaan. Kyllä me jokin mesta löydetään, nou hätä! | |
| | | Leena Oksa
Viestien lukumäärä : 202 Paikkakunta : Turku Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: KESÄ JA KÄRPÄSET ala kesätapaaminen??? Pe Maalis 09, 2012 8:02 am | |
| Kustavissa olisi parikin mahdollista paikkaa viettää leirejä, toinen on Lomavalkama jossa tänä vuonna Erkkari järjestetään Että jos joku haluaa "tänne päin" leirin niin voin antaa vaikka yhteystietoja tai jotain... Mutta ne paikat täytyy varata ASAP... Toinen paikka on siis Kustavin Lootholma, majoitus jurtissa joihin ei saa kyllä viiä koiria. Kannattaa toki tiedustella; siis Lomavalkama ja Lootholma... | |
| | | blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| | | | Sponsored content
| Aihe: Vs: KESÄ JA KÄRPÄSET ala kesätapaaminen??? | |
| |
| | | | KESÄ JA KÄRPÄSET ala kesätapaaminen??? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |