Tervehdys!
Me emme olekaan täällä vielä itseämme esitelleet, vähän aikaa sitten vasta tänne rekisteröidyinkin
Eli olen Anna, 22-vuotias liiketalouden opiskelija Turusta ja nyt on vuoden verran tuossa jaloissa pyörinyt maailman ihanin lampuripoika Tedi eli Royal Grey's Big Shot. Ennen Tediä minulla oli bichon frisé Jasu, joka kuitenkin jouduttiin lopettamaan viime vuonna.. Ja pitkän harkinnan jälkeen päädyin sitten ottamaan lampurin, enkä kyllä ole päätöstä katunut hetkeäkään! Tedi on aivan valloittava tapaus, niin rauhallinen mutta kuitenkin tarvittaessa energiaa löytyy!
Näyttelyitä kiersimme jonkin verran jo viime kesänä ja osa varmaan meidät onkin kehässä nähnyt. Seuraavaksi olisi tarkoitus mennä kokeilemaan agilityä, ainakin kokonsa puolesta luulisi Tedin siihen soveltuvan, jos hän vaan itse tykkää lajista.
Olen tässä vuoden varrella tutustunut moneen ihanaan ihmiseen, ja senkin puolesta olen onnellinen rotuvalinnastani! Kaikki ovat epäröimättä auttaneet minua "tyhmienkin" kysymysten ja etenkin turkin suhteen. Luulen, ettei rotu tästä ihan hevillä vaihdu ja voipi olla että jossain hamassa tulevaisuudessa Tepponenkin saa pikkukaverin.. mutta ei ihan vielä
Hyvää syksyä kaikille meidän puolesta!