blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| Aihe: MYYTÄVÄNÄ näyttelyteltta Ma Toukokuu 09, 2011 10:38 am | |
| Pakko vaihtaa kevyempään, näin ollen myyn parina kesänä käytössä olleen Vincent -merkkisen ns. pop-up teltan. Pystyttäminen erittäin helppoa, vahvarakenteinen ja tukeva teltta. Sininen väriltään. Kassi, lisäputket kahden "terassin" pystyttämiseen ym. mukana tulleet tarvikkeet mukaan. Ovh muistaakseni noin 320e, nyt 220e. TÄMÄ TELTTA ON MYYTY.Sitten mulla ois kevyempi, mutta ei ihan noin helpolla pystytettävä Purina mainosteltta, pyyntihinta 60e. Ehjä, vain kerran käytetty! HUOM! Menee erittäin pieneen tilaan ja painaa noin 3 kg! MYYTY TÄMÄKIN TELTTAVoin tuoda esim. näyttelyyn; ei mene postikuluja näin ollen. Kysyä voipi 044-5205949/Päivi
Viimeinen muokkaaja, blockheadskennel pvm Ma Kesä 20, 2011 11:48 am, muokattu 1 kertaa | |
|
Sanna-MaijaH
Viestien lukumäärä : 159 Paikkakunta : Klaukkala Registration date : 29.05.2010
| Aihe: Vs: MYYTÄVÄNÄ näyttelyteltta Ma Kesä 20, 2011 1:38 am | |
| Päivi, minkälainen tuo Purinan teltta on, vai joko sekin on mennyt? Mun vanha HobbyHall laukesi tänään.
//sm | |
|
blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: MYYTÄVÄNÄ näyttelyteltta Ma Kesä 20, 2011 11:47 am | |
| - Sanna-MaijaH kirjoitti:
- Päivi, minkälainen tuo Purinan teltta on, vai joko sekin on mennyt? Mun vanha HobbyHall laukesi tänään.
//sm Se ois ollut sellainen kevytteltta, mutta olen myynyt senkin. Pitää korjata toi "myynti-ilmo" Sori! | |
|
Sanna-MaijaH
Viestien lukumäärä : 159 Paikkakunta : Klaukkala Registration date : 29.05.2010
| Aihe: Vs: MYYTÄVÄNÄ näyttelyteltta Ma Kesä 20, 2011 10:17 pm | |
| No eipä mitään. Pitää jatkaa etsintöjä. :-D Mukavaa, ja toivottavasti sateetonta, juhannusta! | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: MYYTÄVÄNÄ näyttelyteltta | |
| |
|