Nyt olen ollut kotona noin 5 päivää, alkaa toi aikaero hellittämään, onneksi
Mutta, meiltä meni pöytäkone huoltoon, kun se alkoi lakkoilemaan ja en ole saanut tällä läppärillä kuvia käsiteltyä.
TOP20 tuomarit olivat Barbara Müller/knl Pennylane, Birgitta Sjchöt/knl Danish Delight ja Diana Caswell/knl Cottonwood ja he valitsivat kauneimmasta kauneimmaksi Bugaboo´s Big Shot (uros); komea ja hyvin liikkuva uros ja kotoisin erittäin tunnetusta amerikkalaisesta voitokkaasta kennelistä. Kilpailu käytiin keskiviikkona 20.9. ja puitteet olivat amerikkalaiseen tapaan hienot, esittäjät panostaneet pukeutumiseensa ja samoiten järjestelijät ja suurin osa yleisöstä.
ROP Specialty oli toisen kuuluisan kennelin kasvatti; Barkshire´s Jim Dandy, reilu 2-vuotias nuorukainen, jolla oli hieman valkoista "spläshiä" manttelin alueella, ei kuitenkaan häiritsevän paljon ja joka liikkui kuten useimmat amerikkalaiset koirat tapaavat tehdä. Tuomarina tässä spektaakkelissa oli Christina Smith kennel Zottels.
TOP20 kuva on ns. isossa muodossa kotisivuillani... Myös muista näyttelyssä olleista koirista löytyy koneeltani, mutta mun pitää ne ensin "formatoida" tänne sopivampaan ja näkyvämpään muotoon ym.
Jennillä on varmasti hyviä kuvia kamerassaan, jahka alkaa hänkin päästä yli tästä "jetlägistä"
Minä taasen yritän saada kuvat nettiin, kun toi pöytäkone tulee huollosta ja toimii
toivottavasti paremmin.
Ensi vuonna sitten Hickory kutsuu?
Ainakin toiveissa, vai mitä.
mamaB