| LIIVI brodeeraukselle | |
|
+4Päivi Sivonen Maria Ikonen Marika Örn/Bluechannel blockheadskennel 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| |
| |
Marika Örn/Bluechannel
Viestien lukumäärä : 596 Paikkakunta : Piispanristi Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle La Marras 07, 2009 2:25 pm | |
| Siis liivi brodeerauksen kanssa tilattavissa NYT. Liiviin tulee taakse teksti: Old English Sheepdogs, sekä suunnittelemani ja Helsitaren työstämä lammaskoiran täytetty broreeraus, joka näkyy alla. Toi weimari ei tietenkään kuulu asiaan . Liiviin saa valita Kanttausten värin. Teksti on "heijastinharmaata", kuin myös kuvan lammaskoiran harmaat osat. Brodeeraus maksaa n. 13e ja liivi 20-30e. Materiaalina ryhdikäs, liukas enstex, joita saa väreissä: musta, tummansininen, royalsininen, punainen, oranssi, lila, vihreä, vaaleanvihreä, ruskea, harmaa, turkoosi, neon keltainen . Koon voit valita tästä taulukosta: kirjainkoko = valmiin liivin rinnanympärys XXS = 94cm XS = 100cm S = 106cm M = 112cm L = 117cm XL = 122cm XXL = 128cm Tilaukset mahdollisimman pian mulle s-postiin : bluechannel.fi(at)gmail.com Ensimmäinen tilaus lähtee alkuviikosta eteenpäin. Tässä kuva brodeerauksesta ja tässä liivistä | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
Viestien lukumäärä : 596 Paikkakunta : Piispanristi Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle La Marras 14, 2009 4:30 am | |
| Liivitilaus on lähetetty, mutta otan vastaan vielä tilauksia muutaman päivän, jos joku kuitenkin huomaa haluavansa liivin tällä uniikilla brodeerauksella ja laitan jälkitilauksen menemään. Liivien toimitusaika on 1-2kk riippuen ruuhkasta ja laskun saatuani laitan jokaiselle postia paljonko maksatte joko mulle tai suoraan Helsitaren tilille. Liivit tulevat maksamaan VAIN noin 30e/kpl, joten ovat, sekä edullisia että kauniita | |
|
| |
Maria Ikonen
Viestien lukumäärä : 534 Ikä : 47 Paikkakunta : Suolahti Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle La Marras 14, 2009 8:43 am | |
| Innolla odotamme | |
|
| |
blockheadskennel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Su Marras 15, 2009 1:25 am | |
| Yes! Vihdoinkin! )) Me odotamme myös innolla... mamaB | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ma Joulu 14, 2009 11:08 am | |
| Sain viestiä, että liivejä tehdään vasta nyt. Ovat olleet kovain kiireisiä ja eivät silti halua, että työnjälki kärsii, joten joudumme odottamaan vielä muutamia päiviä (tai viikon), mutta hyvää kannattaa odottaa. Toivottavasti saamme liivit Jouluksi, tai ainakin heti vuoden vaihteen jälkeen. Moniko haluaa liivin postilla kotiin? Turun näyttelyssä on myös mahdollisuus saada, sillä siihen mennessä ovat varmasti valmiit. | |
|
| |
Päivi Sivonen
Viestien lukumäärä : 36 Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ti Joulu 15, 2009 10:18 am | |
| Mie voisin haluta postilla kotiin ainakin. Turkuun ei olla tulossa, Kajaaniin mennään, mut se taitaa olla taas teiltä päin katsottuna melkoisen matkan takana Oijoi! Toivotaan et liivi ehtisi jouluksi kotiin, mutta muuten on kait vain kärsittävä ja odoteltava Laitanko siis yhteystiedot tulemaan sulle spostiin? | |
|
| |
Leena Oksa
Viestien lukumäärä : 202 Paikkakunta : Turku Registration date : 10.12.2009
| |
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ti Joulu 15, 2009 12:18 pm | |
| Laita vaan Päivi ne yhteystiedot tulemaan. Voin vielä kysellä onko joku tulossa Kajaniin. Jos liivit tulevat lähipäivinä, niin laitan postiin, mutta jos venyy Joulun jälkeen, niin Kajaani olisi siinä sopivan lähellä. Mites muut, jotka eivät ole laittaneet s-postia? | |
|
| |
Niina Norima
Viestien lukumäärä : 52 Ikä : 38 Paikkakunta : Masku Registration date : 23.06.2008
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ke Joulu 16, 2009 10:22 am | |
| Mä voisin tulla hakemaan.. Alli oli ilmoitettu Kajaaniin, mutta jää nyt sattuneista syistä pois, mutta mun sisko on tulossa harjakoirien kanssa ja varmasti ottais Päivi teidän liivit kyytiin. Silloin kun noita yhdistyksen liivejä postittelin niin hintaa tuli reilut 15 euroa.. | |
|
| |
Maria Ikonen
Viestien lukumäärä : 534 Ikä : 47 Paikkakunta : Suolahti Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ke Joulu 16, 2009 1:34 pm | |
| mä voin meidän liivit ottaa turussa, kun ilmeisesti morriksen kanssa oon tulossa.
maria | |
|
| |
Päivi Sivonen
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle To Joulu 17, 2009 6:34 am | |
| Ok. Eli tehdään niin, että laitan nyt Marika siis sulle ne miun yhteystiedot, jos sattus et ehtis ennen jouluu postiin. Jos ei niin palaillaan sitten tuosta toimitus Kajaaniin vaihtoehdosta! | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle To Joulu 17, 2009 2:18 pm | |
| Ok toivotaan, että saadaan liivit ennen Joulua, mutta muuten laitan Päivi S. liivin Niinan matkaan.
Se on Maria hyvä, että edes Morris haluaa Turkuun, niin saatte liivit sieltä. | |
|
| |
nuutinen päivi
Viestien lukumäärä : 25 Registration date : 05.06.2008
| Aihe: liivi To Joulu 17, 2009 10:29 pm | |
| Heipsis Laitatko mulle postin kautta liivin kun en ole tulossa Turkuun T:Päivi Nuutinen .Laitanko yhteystiedot vai onko sulle ne?T:Päivi | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Pe Joulu 18, 2009 2:48 pm | |
| Laita Päivi varmuudeksi ne tiedot, jos en niitä löydä.
Terkuin, Marika | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ti Joulu 29, 2009 10:09 am | |
| Liivit ovat valmiit!!!! Mikäli voitte maksaa mahd pian (viikon sisällä), niin saan laskun pois alta. Siinä on eräpäivä 11.1.10. mun tili no. 204918-18365 ja pankki Nordea. Te jotka haluatte liivit postilla laittakaa postimaksu päälle. Itellan sivuilta löytynee hinnat. Postitan ne viimeistään maanantaina, jos haen liivit huomenna. Normi pituinen liivi maksaa 30,00€ ja pidennetty liivi 33,00€. Mikäli joku ei muista millaisen tilasi, niin mulla on ne ylhäällä jossain
Minna L. jos tulet käymään huomenna mulla töissä kuuden paikkeilla, mulla pitäis olla liivit siellä Niina N., mikäli ajelet täällä päin, niin ilmoittele. Mulla on puhelin rikki ja tietysti kaikkien numerot siinä puhelimen muistissa, joten soitelkaa, jos on asiaa, sillä kestää useamman päivää, kun saan numerot uuteen puhelimeen. | |
|
| |
Päivi Sivonen
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ti Joulu 29, 2009 11:45 am | |
| iiiik! tätä on odotettu Mie maksan nyt kuitenkin nuo postimaksut, kun oma osallistuminen sinne Kajjaanin näyttelyyn on hieman epävarmaa. Luultavastihan raahaudun paikalle kuitenkin, mutta jos en menekään niin... Kiitokset Niinalle liivin Kajaaniin toimittamisen mahdollisuudesta kuitenkin Laitan sulle Marika s-postia vielä, kun en muista oonko antanu osoitetiedot jne. | |
|
| |
blockheadskennel
| |
| |
Maria Ikonen
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ke Joulu 30, 2009 2:04 am | |
| Hienoa!!!!!!!!! Maksan mein liivit huomenna tilillesi, otan ne matkaan Turun näyttelystä (toivottavasti pääsen tulemaan).
maria
ps. laitoinkin eilen viestiä, sait varmaan numeron ylös? | |
|
| |
Minna Leino
Viestien lukumäärä : 126 Registration date : 05.05.2008
| Aihe: vs: Liivi brodeerauksella Ke Joulu 30, 2009 12:09 pm | |
| Liivi on muuten TOSI hieno! T: tänään omansa saanut Minna | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ke Joulu 30, 2009 2:53 pm | |
| Niin on!!! Odottaa, että saa pukea päälleen Niina N, Tuletko hakemaan omasi vai tuonko Turun näyttelyyn? Liivit ovat nyt mulla kotona. Kiitos osoitteista teille, jotka odotatte postia. Paketit lähtevät maanantaina, kun olen töissä vielä huomenna kuuteen... RAUHALLISTA UUTTAVUOTTA!!! | |
|
| |
Niina Norima
Viestien lukumäärä : 52 Ikä : 38 Paikkakunta : Masku Registration date : 23.06.2008
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Pe Tammi 01, 2010 8:54 am | |
| Mä voisin tulla vaikka lenkkeilemään, laitan vaikka viestiä mut ainakaan ens viikonloppuna meillä ei ole mitään ohjelmaa paitsi rempataan uutta kotia .. Sori, mä en ole edes maksanu vielä, laitan heti kun mennään sunnuntaina kotiin! | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle To Tammi 07, 2010 1:04 pm | |
| Ilmoitelkaa, kun nuo liivit kolahtavat postiluukuistanne, niin tiedän kaikkien saaneen omansa perille. Tuo pyhä viikolla hidasti toimitusta, mutta eiköhän ensimmäiset ala olla perillä jo pian | |
|
| |
Päivi Sivonen
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ma Tammi 11, 2010 7:41 am | |
| Kävin hakemassa miun liivin tänään, se on mahtihieno! oli näköjään ollu postissa jo pe, mut ilmotus tuli tänään. Khyl nyt kehtaa mennä tokotreeneihin huomenna! | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ma Tammi 11, 2010 12:03 pm | |
| Kiva, että tykkäsit ja ainakin kaksi postitettua liiviä ovat tulleet perille. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle | |
| |
|
| |
| LIIVI brodeeraukselle | |
|