Aivan, mutta silti on todella avartavaa nähdä mikä on ´rodun tilanne´ maailmalla ja ylipäätään ja sekin on mukava huomata, että ei sen oman koirulin kanssa olisi tarvinnut "hävetä" kehässä vaikka sijoituksia ei olisi ehkei tullutkaan.
Minulle henk.kohtaisesti tuo tapahtuma (jossa olen käynyt sekä koiran kanssa että ilman koiraa) on paikka, jossa tapaan kasvattajatuttuja ympäri Euroopan ja voin heidän kanssaan vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia.
Kun matkustaa ilman koiraa, on helpompi tähän puoleen syventyä - se on turkasen tosi.
Juttelinkin useasta eri maasta tulleen ja usean eri "kennelin edustajan" kanssa, vaihdoimme ---- hmmmm.... mielenkiintoisiakin mielipiteitä.... ---- ja uusia vivahteita taas tähän koiramaailman kirjoon.
Vahinko, että emme jaksaneet/pystyneetkään osallistumaan terveysfoorumiin, kun minä mokoma hankin "vastuksen" hotellihuoneeseen eli pikku ´Sally´ olisi joutunut olemaan liian paljon yksin.
Siksi odottelenkin mielenkiinnolla kun tämän foorumin anti tulee aikanaan internettiin ja voin siihen sieltä tutustua.
Me; Ritva ja Minna T sekä mie, läksimme jo torstaiaamuna ja turisteina pyörimme Düsseldorfissa nauttien mukavasta ilmasta ja valmiiksi tehdystä ruuasta sekä hyvästä oluestakin.... Kiitos Ritva & Minna hyvästä, rentouttavasta seurasta reissun aikana!! Kyllä, metro tosiaan on kallis tapa matkustaa... heh-heh-hee ja vahingosta viisastuu, vai mitä?
Onnitteluni BC "Veskun" hienosta sijoittumisesta omassa luokassaan, on se taas niiiiin sukuunsa tullut....
ENSI VUONNA TANSKAAN, se on jämpti näin. Meidän ´Ellikin´ on jo sitten siinä iässä, että voi osallistua. Ja monet monet muut.
Mukavaa (??) kesää (????) ---- hrrrr..... ----- täällä on +5C lämmintä (??) hrrrrrrrrrrrr
mamaB ... joka odottelee kesää tulevan VIHDOINKIN!