| Esittelyssä bölkkismamma.... | |
|
+2Marika Örn/Bluechannel Admin 6 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 20 Registration date : 28.04.2008
| Aihe: Esittelyssä bölkkismamma.... Ma Huhti 28, 2008 1:16 pm | |
| Hei vain kaikki! Olen Päivi Mikkelistä ja kasvatan vanhaenglanninlammaskoiria kennelnimellä BLOCKHEAD´S. Meillä on ollut lampureita vuodesta 1986 ja ensimmäinen pentue syntyi 1989 eli lähes 20 v sitten. Olemme saaneet Lauri Vuolasvirta-palkinnon kasvatustyöstä, koiramme ovat meille "henki- ja elämä" eli totaalisesti hurahtaneita näihin karvaisiin kavereihin. | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
Viestien lukumäärä : 596 Paikkakunta : Piispanristi Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: Esittelyssä bölkkismamma.... Ti Huhti 29, 2008 6:35 am | |
| esittely vaihdettu oman otsikon alle
Viimeinen muokkaaja, Marika Örn/Bluechannel pvm To Kesä 12, 2008 11:09 am, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
greycoatslampurit
Viestien lukumäärä : 149 Paikkakunta : Lappeenranta Registration date : 02.05.2008
| Aihe: Esittelyssä Ulla & Grey Coats lampurit Pe Toukokuu 02, 2008 2:45 pm | |
| Esittely siiretty oman otsikon alle
Viimeinen muokkaaja, greycoatslampurit pvm To Kesä 12, 2008 1:44 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
egordego
Viestien lukumäärä : 84 Registration date : 02.05.2008
| Aihe: Viron lampuriporukka Su Toukokuu 04, 2008 10:07 am | |
| Lampuri on talossa vuodesta 1997 - Viron ensimmäinen lampuri, nykyisiin vanharouva Dominika Glen Egor. Kasvattanut olen 3,5 pentuetta - jos näin voi sanoa Yrittään edustaa myös toisia Viron lampuri-ihmisia, koska olen ainoa, kuka pärjää suomen kielen kanssa Virossa on nyt lampureita 45 kappaletta, niistä 15 mun kasvatteitä ja mun avulla tänne tuotuja 3. Itse omistan/yhteisomistaan 5 koiraa, vaikkapa kotona asuu vaan yksi. Rotu on kiinostavaa ja en halua luopua lampureista. | |
|
| |
Maria Ikonen
Viestien lukumäärä : 534 Ikä : 47 Paikkakunta : Suolahti Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Maria Keski-Suomesta Ke Toukokuu 07, 2008 10:25 pm | |
| Tällähetkellä kotona on yksi lampuri, BlueChannell Bright Diamond, 11kk. Mantan lisäksi samankaton alla asustaa Hippu bulldoggi ja Mantan "lampaat", Sylvi ja Sohvi kissat. Noin 28 vuotta ehdin haaveilla lammaskoirasta, kun sitten viime kesänä tuli tilaisuus ja oli mahdollisuus hankkia koira. Ja nyt voi jo sanoa, että rotuvalinta osui kohdalleen. Molemmat, minä ja koira, ollaan opittu aika paljon, ja varmasti opitaan lisää. Ja mukava on ollut huomata että teidän joukkoon on helppo sopeutua ja jaksatte vastailla "keltanokan" kysymyksiin ja opastaa hoidossa. Eli ainakin yhden täysin rotuun hurahtaneen olette saaneet lisää joukkoonne. Maria Ikonen ja Manta | |
|
| |
blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Tervetuloa lampuriporukkaan! To Toukokuu 08, 2008 5:47 am | |
| Mukava nähdä, että uusia ihmisiä "näkyy" palstallamme! ja ylipäätään lampuriporukoissa. Järjestetään jotain huisin hauskaa tässä vuoden kuluessa. Eikö? | |
|
| |
Maria Ikonen
Viestien lukumäärä : 534 Ikä : 47 Paikkakunta : Suolahti Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Kiitos To Toukokuu 08, 2008 11:55 am | |
| Juu kyllä kaikinpuolin on rotuvalinta osunut kohdalleen! Ja kun asutaan täällä keskellä ei mitään -ollaan yleensä valmiita kaikkeen kivaan. Meillä oli Mantan kanssa viime viikonloppuna matka teemalla "takaisin juurille" Eli oltiin patikoimassa Itä-Suomessa viikonloppu. Ja molemmat nautti, tosin taidettiin tuoda kotiin tuliaisina ainakin puolet ensi talven lämmityspuista Mutta nehän on hyötytavaraa. Eli kaikkea mukavaa odotellessa maria | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Esittelyssä bölkkismamma.... | |
| |
|
| |
| Esittelyssä bölkkismamma.... | |
|