| Brodeeratut liivit ym | |
|
+2Marika Örn/Bluechannel blockheadskennel 6 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Brodeeratut liivit ym Su Joulu 28, 2008 1:09 pm | |
| Marika! Kerrotko niistä liiveistä lisää? Hinta, ym. tietoa.. | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
Viestien lukumäärä : 596 Paikkakunta : Piispanristi Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Su Joulu 28, 2008 2:58 pm | |
| Lippikset brodeerauksella alk. 6€ ja liivien brodeeraus riippuen kuvan koosta, teksteistä ym. alkaen tekstit selkään 5€ . Kuvat kalliimpia, mutta toi lammaskoira on jo mun toimesta digitoitu, joten luulen että ei ole enää niin kallis, kuin mulla oli. Ite maksoin noista kahdesta isosta selkäkuvasta (jotka digitoitiin molemmat) isoista selkäteksteistä ja rintapielen teksteistä 30€ ja tietty liivi päälle. Tuo firma tekee isompia tilauksia myös ja silloin hinnassa on neuvoteltavaa. Eli ketä kiinnostaa??? ja mitkä tuotteet? | |
|
| |
blockheadskennel
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ma Joulu 29, 2008 11:55 am | |
| Tahtoo sellaisen ns. saksalaisen liivin, löysin kuvan valmistajan nettisivulta. Väri punainen taikka harmaa. Kiitos! Jos tilaus on "hanskassa" ennen maaliskuun alkua, niin ottaisin myös toisen ns.tavallisen liivin. Marika, teetkö listan tämän k.palstan perusteella? En laita privaattipostia. | |
|
| |
Maria Ikonen
Viestien lukumäärä : 534 Ikä : 47 Paikkakunta : Suolahti Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Joulu 30, 2008 12:44 am | |
| Mulla olisi liivi valmiina, mutta tekeeköhän ne siihen? Ja onko esim. Marikalla tietoa, saako tokossa käyttää liiviä jossa on koiran kennelnimi`? Itse haluaisin ison kuvan selkään ja eteen nimen silleen hienosti puolikaareen ja pikkukuvan alapuolelle. Onko missä nähtävillä noi kuvat, jotka on jo digitoitu? | |
|
| |
Maria Ikonen
Viestien lukumäärä : 534 Ikä : 47 Paikkakunta : Suolahti Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Joulu 30, 2008 1:04 am | |
| No niin, löytyihän ne kuvat kun vähän etsi. Joo näyttää todella hyvältä. Tuollaisen lammaskoira kuva-teksti yhdistelmän haluaisin siihen oman koulutusliivin selkään ja sit eteen kennelnimen ja esim naamakuvan, jos lienee sallittua tuo nimijuttu. Katsotaanko mainostamiseksi vai ei? | |
|
| |
czarlindaskennel
Viestien lukumäärä : 398 Paikkakunta : espoo Registration date : 04.05.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Joulu 30, 2008 8:43 am | |
| Mä oon vähän ulalla mistä on kysymys. Voisko joku kertoa tarkemmin, ja missä kuvia on nähtävänä????? Merja | |
|
| |
Anne Marsyla
Viestien lukumäärä : 11 Ikä : 40 Paikkakunta : kannus Registration date : 12.09.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Joulu 30, 2008 10:45 am | |
| mäkin oon ihan hukassa,mistä ihmeestä löydätte kuvia?? | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
Viestien lukumäärä : 596 Paikkakunta : Piispanristi Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Joulu 30, 2008 12:28 pm | |
| http://picasaweb.google.com/bluechannel.fi/Brodeeraukset#5284871727027599602Tuolla kuva mun koulutusliivin selästä. Lammaskoira (+ weimari) on "suunnittelemani" ja digitoitu firman toimesta, joten sitä ei ole joka "jannulla". Värit kauniit valkoinen ja hopeaan vivahtava heijastinharmaa, jolla myös teksti on. Brodeeraus saatavana myös valmiiseen tuotteeseen, Maria. Kennelnimi on kielletty vaatteissa näyttelyissä ja kokeissa, joten siksi mullakin on pelkästään old english sheepdogs ja weimaraner selässä Liivit maksavat siinä 40-60€ riippuen paljonko niitä tilataan. Mallit ovat reiluja ja mun M koko on niin suuri, että mahtuu toppatakin päälle, enkä minäkään ole mikään pajunvitsa Olen virittelemässä tässä juttua, jos saisin tilattua yhdestä mukavan hintaisesta paikasta fleece-liivejä tms. ja brodeerattua ne tuolla. Firmalla on myös kevytliivejä, jotka ovat hiukan huokeampia hinnaltaan. Huomioikaa, että kaikki tuotteet ovat suomalaista käsityötä ja ommellaan yksittäin täällä, myös materiaalit ovat erittäin laadukkaita ja tehty kestämään rajujakin harrastuksia | |
|
| |
Maria Ikonen
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Joulu 30, 2008 2:26 pm | |
| Näin mä vähän ajattelinkin Mutta haluan sit tuohon olemassa olevaan liiviin selkään tuon OES&kuva brodeerauksen ja jos on muita liivejä tms tajolla, niin mietimme sitäkin | |
|
| |
czarlindaskennel
Viestien lukumäärä : 398 Paikkakunta : espoo Registration date : 04.05.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Joulu 30, 2008 10:45 pm | |
| Hyvältä näytti. Ollaan kyllä kiinnostuneita , ymmärsinkö oikeen et ne fleesit ja kevyemmät liivit on toisesta paikasta. Onko tää liivi mistä on kuva kuinka paksu | |
|
| |
blockheadskennel
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ke Joulu 31, 2008 4:11 am | |
| Kunhan hinnat jne selviää, niin mie tahon sellaisen kevyemmän version. Ja tarpeeksi ison + pitkän (yli pepun). Väri mieluusti siniharmaa, punainen tai sitten ihan tyylikäs musta. Mitä nyt tarjolla sattuu olemaan. Fleecekään ei ole poissuljettu juttu. | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ke Joulu 31, 2008 8:31 am | |
| Tämä liivi on myös ohut sellaisella verkkovuorella ja veden/tuulen pitävää mikrokangasta ja siinä on useita taskuja,sekä heijastinmet. Alhaalla ja vyötäröllä säädettävät kiristyskumpparit. Kevyemmät (yksinkertaisemmat) liivit ovat tuolta firmasta, mutta fleecet toisesta paikasta, mistä on myös työpaikkani fleece-liivit ja fleecetakit. Laitan liivin päälle Turkuun, joten ne jotka tulevat näyttelyyn näkevät sen livenä Lisää tuotteista ja hinnoista ensi vuonna Nyt lähden juhlistamaan vuoden vaihdetta | |
|
| |
blockheadskennel
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Tammi 13, 2009 1:08 pm | |
| Marika! Onko mitään uutta liivirintamalla? | |
|
| |
Marika Örn/Bluechannel
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ti Tammi 13, 2009 1:22 pm | |
| Sorry, olen ollut vähän kipeänä viime aikoina ja koko asia on jäänyt taka-alalle. Palaan asiaan heti, kun menen takaisin töihin | |
|
| |
Päivi Sivonen
Viestien lukumäärä : 36 Registration date : 07.05.2008
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym Ke Tammi 14, 2009 9:20 am | |
| Moi! Onko nuo liivit niitä Berran liivejä? Oon himoinnu sellasta jo jonkin aikaa ja meinasin jo Ilo-Willalta tilatakin, mutta siellä tuo lampurin profiili on ilmeisesti vain valkean ja harmaan rajalla, eli harmaa osio on sitten liivin värinen. Olipas hankalasti selitetty Eli mie voisin olla kiinnostunut, kunhan selviää et mikä liivi tuo on jne. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Brodeeratut liivit ym | |
| |
|
| |
| Brodeeratut liivit ym | |
|