blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| Aihe: MYYTÄVÄNÄ VIVOC KUIVAAJA Ma Marras 10, 2008 12:16 pm | |
| Olen ostamassa uutta, vähän "tehokkaampaa" tai oikeastaan siinä on enempi nappuloita ja hanikoita... Ja näin ollen myyn hydraulisella jalalla varustetun Vivoc-kuivaajan (ranskalainen, tunnettu merkki). Sisältää siis säädettävän jalan, mutta itse kuivaajaosan voi myös irrottaa ja laittaa vaikka lattialla (mutta kuka sitä tekisi), kuivaajassa on pitkä ns. letku + lyhyt letku, jolloin kädet jäävät vapaiksi työskentelyyn. Suodatin on pestävä, ei tartte ostaa uutta ja itse olen imurilla sen puhdistanut, ei oo tarvinnut pesuja.
Lampurin turkin kuivaa märästä (likomärästä) kuivaksi noin 1 t 30 min riippuen miten koira on paikallaan ja mikä on käyttäjän tekniikka. Kuivaaja ei ala haisemaan eikä mene rikki vaikka yhtämittaa kuivaisi tuon ajan. Kuori on jotain metallia ja portaaton säätö, muuttuu isommalla säädöllä hiukan haalean lehmän henkäisyn lämpöiseksi, ei kuumaksi. [b] Myyn kuivaajan puoleen hintaan, käytetty noin 3.5 vuotta. Ovh on 450e ja nyt siis 225e. Tuon näyttelyyn, esim. Messari, Jyväskylä tarpeen mukaan. Kiinnostusta?? Laitoin ensin tänne, sitten menee Apulaan ja siellä myydään tod.näk. äkkiä. Kysyä voi 044-5205949 | |
|
blockheadskennel
Viestien lukumäärä : 935 Paikkakunta : Mikkeli Registration date : 29.04.2008
| Aihe: Vs: MYYTÄVÄNÄ VIVOC KUIVAAJA Ti Marras 11, 2008 4:38 am | |
| Kuivaaja on varattu. | |
|