oesinfo.us
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
oesinfo.us

HUOM! Keskustelupalsta EI ole yhdistyksen tai kerhon ylläpitämä! On luettavissa kaikille, mutta viestejä voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät! Ole hyvä ja kirjaudu omalla nimelläsi! :) Keskustelua vanhaenglanninlammaskoirista rotufaneille
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Miksi, kysyn vaan...?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
blockheadskennel

blockheadskennel


Viestien lukumäärä : 935
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 29.04.2008

Miksi, kysyn vaan...? Empty
ViestiAihe: Miksi, kysyn vaan...?   Miksi, kysyn vaan...? Icon_minitimeTo Joulu 27, 2012 10:44 am

En tiedä itkeäkö vaiko nauraa, ehkä itselle olisi parasta vain nauraa...? Luin taas (!!) kerran Facebookissa julkaistua kirjoittelua ihmisen seinällä, joka näköjään on asettanut itselleen päämäärän yrittää tuhota kasvatustyö, kasvattajien maine ja rotuyhdistyksenkin maine!??

Kuten useammat tietävät, olen astuttanut Helgan eli Blockhead´s Best Of Course Bonolla eli Grey Coats Old Good Lovin ja olemme Ullan kanssa yhteistyössä pohtineet yhdistelmän "vaarat" ja "plussat". Nyt tämän yhdistelmän suhteen on kirjoitettu, että "toivottavasti, jos pentuja syntyy, ne kaikki kuolevat" KUULOSTAA aivan karmealta!!! affraid KYSYN VAIN MIKSI?
Minut on tämä kirjoittaja leimannut "kasvattajaksi" - itse varmaan tietää asioista enemmän ja paremmin?? Jos on "munaa", niin ottaisi yhteyttä suoraan allekirjoittaneeseen, voin mielelläni selvitellä muutamia faktoja.

Kun tämä kirjoittaja lukee/kuulee jostakin tämän "purkaukseni", voisiko hän soittaa 044-5205949 suoraan asiaa koskevaan eli minulle?!

mamaB - ensimmäinen pentue vuonna 1989 eli 24 vuotta tulee puolen vuoden kuluttua täyteen

rendeer KAIKILLE YSTÄVILLENI OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!


Miksi, kysyn vaan...? Happyballoons
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blockheadskennel.com
greycoatslampurit

greycoatslampurit


Viestien lukumäärä : 149
Paikkakunta : Lappeenranta
Registration date : 02.05.2008

Miksi, kysyn vaan...? Empty
ViestiAihe: lisäystä edelliseen ...........   Miksi, kysyn vaan...? Icon_minitimePe Joulu 28, 2012 12:14 pm

On todella tyrmistyttävää lukea miten rotua harrastava ihminen toivoo yhdistelmän kaikkien pentujen kuolemaa Shocked olin todella järkyttynyt , kun sain oman viestini kyseiseltä ihmiseltä joka oli vielä täydennettynä sanoilla, että hän uskoo ja toivoo minulle kasvattajana kaikkea pahaa jota saisin maksaa viellä vuosia jälkeenpäin Question kasvattajana ja uroksen omistajana minulla on oikeus antaa urostani nartulle jonka katson olevan yhdistelmää täydentävän niin luonteeltaan , terveydeltään , rotupyypiltään kuin sukutaustoiltaan .
Ihminen joka ei ole kasvattanut ainuttakaan pentuetta , toivoo julkisesti pentueen kuolemaa on todella jotain jota ei voi ymmärtää . Missä menee oikeasti järjen ja hulluuden raja Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.greycoatsoes.com
Marika Örn/Bluechannel

Marika Örn/Bluechannel


Viestien lukumäärä : 596
Paikkakunta : Piispanristi
Registration date : 29.04.2008

Miksi, kysyn vaan...? Empty
ViestiAihe: Vs: Miksi, kysyn vaan...?   Miksi, kysyn vaan...? Icon_minitimeSu Joulu 30, 2012 3:34 am

Tähän on pakko ottaa kantaa. Toivon totisesti, että ihmiset jotka kaveeraavat näin tunteettoman ja pahansuopan ihmisen kanssa katsoisivat peiliin. Onko tällainen pentujen kuolemaa toivova ja toiseille ihmisille VAIN pahaa haluava ihminen enää kenenkään kaveruuden arvoinen?? Minä toivoisin, että tämä ihminen joutuisi joskus vastaamaan sanoistaan oikein isosti !!!!
Ulla ja Päivi tervetuloa joukkoon, sillä tämä kyseinen tyyppi kirjoitti aikanaan, että `jos hänen kirjoituksensa (joissa kerrottiin minusta ja koiristani VALHEITA) estävät yhdenkin ihmisen ottamasta minulta pentua on hän onnistunut.` Miten sairasta ajattelua kysyn vaan. No tyyppi "yllättäen" kuitenkin poisti valheensa, kun uhkasin viedä asian eteenpäin. Itseasiassa kysyin polisilta jo silloin kirjoittelusta ja he toivoivat, että olisi tehnyt siitä poliisiasian, mutta harmiksen en silloin jalksanut mennä niin pitkälle. Jos olisi tiennyt että tämä tyyppi menee aina vain pidemmälle yrityksissään hallita kaikkien tekemisiä olisin vienyt asian jo silloin ettenpäin, jotta tämä tyyppi olisi pysäytetty heti alkuunsa. Tämä samainen tyyppihän on kaveeranut meidän kaikkien kanssa joskus, ollut oikeen "tosi ystävä" ja kun kaikki ei mene hänen pillinsä mukaan on tuloksena hirveä viha, katkeruus ja haukkuminen valheiden kera. No eiköhän jokainen saa ansionsa mukaan jossakin vaiheessa ! Tätä minä toivon. Onneksi elämääni ei enää kuulu yhtään näin pahansuopaa tyyppiä !!! Ja tsemppiä niille, joita tämän kaltainen kohtelu odottaa tulevaisuudessa.... bom
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.bluechannel.fi
Sponsored content





Miksi, kysyn vaan...? Empty
ViestiAihe: Vs: Miksi, kysyn vaan...?   Miksi, kysyn vaan...? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Miksi, kysyn vaan...?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
oesinfo.us :: Keskustelua, kysymyksiä :: Yleistä keskustelua-
Siirry: