oesinfo.us

HUOM! Keskustelupalsta EI ole yhdistyksen tai kerhon ylläpitämä! On luettavissa kaikille, mutta viestejä voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät! Ole hyvä ja kirjaudu omalla nimelläsi! :) Keskustelua vanhaenglanninlammaskoirista rotufaneille

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Tilaaminen ulkomailta

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Pekka Karvonen

Viestien lukumäärä: 7
Registration date: 04.05.2009

ViestiAihe: Tilaaminen ulkomailta   Ti Toukokuu 04, 2010 9:05 am

Onko kukaan teistä konkareista tilaillut koiruuksille tavaroita ulkomailta? Meillä olisi nyt vihdoin viimein tilaa sijoittaa tuommonen OIKEA turkinkuivain johonkin nurkkaan, ruppee riittämään tuo föönin pöhinä säännölisen epäsäännöllisesti. Melkoisen paljon halvempaa on tuolla rapakon takana, bongasin mm. cherrybrook.com. Vai onko britit kenties helpompi maa tilata kamoja(tullien/maksujen suhteen)? Kovasti olisin kiitollinen jos teillä olisi linkkejä liikkeisiin (mielellään positiivisia kokemuksia). Lisäksi jos on suosituksia kyseisistä härveleistä, oma kokemukseni rajoittuu tasan yhteen, olisin niistäkin kiitollinen.

Kesää odotellessa...ja kiitos jo etukäteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Maria Ikonen

Viestien lukumäärä: 452
Ikä: 35
Registration date: 08.05.2008

ViestiAihe: Vs: Tilaaminen ulkomailta   Ti Toukokuu 04, 2010 12:17 pm

Moi,

itse olen tilannut kyseisen aparaatin www.dogcat.com osoitteesta, käytännön asiat hoitui helposti. Eli sain laskun s-postiin jossa oli kaikki kulut, posti toi paketin kotia ja kone on luvatun lainen Wink Varmaan kokeneemmilla on eri aparaateista laajempi kokemus. Mulla on Vivoc;in kuivaaja jossa on kolme lämpötilaa + portaaton voimakkuuden säätö. Tähän olen ollut tyytyväinen, mutta ei toisaalta ole muista kokemusta =) Mutta ainakin tuo verkkopalvelu on toiminut vaivattomasti, palvelu vaatii rekisteröitymisen ja osa sivuista (tuotekuvaus sivuista) on ranskan kielisiä... Mutta tässä siis yksi esimerkki Smile

maria
Näytä käyttäjän tiedot http://www.moorpaddocks.com
blockheadskennel

Viestien lukumäärä: 835
Registration date: 29.04.2008

ViestiAihe: Vs: Tilaaminen ulkomailta   Ti Toukokuu 04, 2010 10:34 pm

Ensinnä; jos tilaa kuivaajan EUn ulkopuolisista maista -kuten Cherrybrook on- joutuu joskus tullin kynsiin ja maksamaan alv:n tuotteista + postikuluista. Olen tilannut ko. firmasta joskus vuosia sitten, ne minulle toimitti Suomeen amerikkalainen kasvattaja ja hän oli tehnyt lapun päälle "lahja" (=ei veroja). JA yksi tärkeä asia pitää muistaa! JOS ko. maassa on erilainen virtajännite, ei aparaatti tule toimimaan meillä Suomessa vaan sen on oltava ´eurooppalainen voltage" - kuivaajat eivät toimi millään muulla tavoin, nimimerk. "kokemusta on tästäkin". Crying or Very sad Tilasimme aikoinaan sellaiset "halvat" kuivaajat jenkkijännitteellä ja niitä ei saatu ikinä suomalaisessa verkkovirrassa toimimaan.

Minulla on ollut erilaisia kuivaajia, hyvä jenkkisellainen (itselläni on ollut tämän merkkinen ns. imurimalli ja se oli hyvä) :Double K ChallengerAir

Viimeisimmän ostin Virosta, maksoi 220 euroa ja se ON hyvä, ns. seisova malli, suulakkeita on erilaisia ja sitä voi käyttää joko pitkällä putkella, jolloin kädet jäävät vapaiksi ja sitten letkun avulla, jolla saa hyvin pohjavillan kuivattua.

Kannattaa uhrata "markat" hyvään, se kestää ja kestää aivan erilailla kuin "ihmisten" kuivain... :geek
Näytä käyttäjän tiedot http://www.blockheadskennel.com

Tilaaminen ulkomailta

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
oesinfo.us :: Keskustelua, kysymyksiä :: Yleistä keskustelua-