| oesinfo.us HUOM! Keskustelupalsta EI ole yhdistyksen tai kerhon ylläpitämä! On luettavissa kaikille, mutta viestejä voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät! Ole hyvä ja kirjaudu omalla nimelläsi! :) Keskustelua vanhaenglanninlammaskoirista rotufaneille |
|
| | SALLA 21.8.2003-30.11.2009 | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Marika Örn/Bluechannel

Viestien lukumäärä: 577 Paikkakunta: Piispanristi Registration date: 29.04.2008
 | Aihe: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ma Marras 30, 2009 6:03 pm | |
| Surussa aivan sanattomana saimme aamulla eläinlääkärissä musertavan tiedon, meidän ikuinen "pentu" C.I.B. Multi W Blockhead`s Tiny Diamond "Salla" Bluechannel B-pentujen äiti sairasti imusolmuke lymfoomaa, jota ensin hoidettiin viikon silmätulehduksena ja oireiden, sekä kipujen pahetessa röngten ja ultra varmistivat tänään pahimman mahdollisen tiedon, ettei mitään ole tehtävissä Sallan pelastamiseksi. Salla lensi Kustun luokse vain 1,5 kk Kustun lähdöstä. Itku ei tunnu loppuva, sillä Salla oli vasta elämänsä puolivälissä ja tämä sairaus ja Sallan kärsimysten lopettaminen tulivat niin järkytyksenä ja aivan täysin yllättäen, ettei missään tunnu olevan mitään järkeä.....  SALLA ja KUSTU I could stay awake just to hear you breathing Watch you smile while you are sleeping While you're far away dreaming I could spend my life in this sweet surrender I could stay lost in this moment forever Every moment spent with you is a moment I treasure Ikuisesti, syvästi kaivaten meidän kaunista tyttöä Marika, Jan, Santeri, Akseli, Cilla, Kaapo, Hilla ja Matilda, sekä kaikki ystävät |
|  | | Niina Norima
Viestien lukumäärä: 51 Ikä: 26 Paikkakunta: Masku Registration date: 23.06.2008
 | Aihe: Vs: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ma Marras 30, 2009 6:24 pm | |
| Voi ei mitä uutisia  Suuressa surussanne myötäeläen! kyyneleet kuivuvat aikanaan, mutta sydän ei tule koskaan unohtamaan. |
|  | | blockheadskennel

Viestien lukumäärä: 835 Paikkakunta: Mikkeli Registration date: 29.04.2008
 | Aihe: Vs: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ma Marras 30, 2009 6:53 pm | |
| | Lainaus: | Just this side of heaven is a place called The Rainbow Bridge
When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to the Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.
All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor. Those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind.
They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent. His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster.
You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.
Then you cross The Rainbow Bridge together.... Author unknown....
|
Marika, toivottavasti saat lohtua noista Sateenkaaren sillan -sanoista, uskoisin että joskus me kaikki ymmärrämme miksi tällaista tapahtuu. Olen niin pahoillani teidän puolestanne, että sydänalaan koskee.... "Joka kyyneleellä on kultaiset reunat"
Jos niin pitää tapahtua
[i]Jos niin pitää tapahtua että tulen heikoksi ja tuskat tekevät levon unettomaksi, silloin teethän mitä pitää tehdä sillä tätä viimeistä taistelua ei voi voittaa.
Tulet olemaan surullinen, ymmärrän sen mutta älä anna murheen pysäyttää kättäsi. Sillä tänä päivänä, enemmän kuin pysymistä rakkautesi minuun täytyy kestää koetus.
Vie minut sinne missä minun tarpeeni hoidetaan, ja pysythän kanssani loppuun asti. Pidäthän minua vakaasti ja puhut minulle kunnes silmäni eivät enään näe.
Toivon että aikanaan ymmärrät kuinka hyvä olit minulle päästäessäsi minut pois. Vaikka häntäni hyvästit on heilauttanut, tuskalta ja kärsimykseltä olen pelastettu. Älä murehdi että se olit nyt sinä, jonka piti tämä raskas teko tehdä. Olemmehan olleet niin läheiset - me kaksi - nämä vuodet, tunnen suuren rakkauden kyyneltesi takaa. -kirjoittaja tuntematon-
Uskon vakaasti, että jos rakkaamme tämän meille voisivat kertoa = sen ne tekisivät.
MamaB & Matti-knam Mikkelistä |
|  | | Minna Leino
Viestien lukumäärä: 112 Registration date: 05.05.2008
 | Aihe: VS: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ma Marras 30, 2009 10:28 pm | |
| Me tiedämme, Sinun on parempi näin. Kivut on poissa, tuskat takana päin. Suo anteeksi silti kyyneleet nää, ne rakkautta on ja ikävää. Osanottomme Sallan yllättävän poismenon johdosta. Voimia ja jaksamista. Olette ajatuksissamme. T: Minna, Ari, Osku ja Vesku  |
|  | | Maria Ikonen

Viestien lukumäärä: 452 Ikä: 35 Paikkakunta: Suolahti Registration date: 08.05.2008
 | Aihe: Vs: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ma Marras 30, 2009 11:37 pm | |
| "On hiljainen taivaanranta, eikä lintujen laulu soi. Ei kuoleman tarkoitusta aina ymmärtää voi." Suuren suuri osanottomme perheellenne tuskallisen menetyksen johdosta! Tuntuu niin pahalta teidän puolesta, ei riitä sanat kertomaan... Maria, Marlis, Manta & muu poppoo  |
|  | | Pirkko Karttunen

Viestien lukumäärä: 26 Paikkakunta: Länsi-Vantaa Registration date: 11.05.2008
 | Aihe: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ti Joulu 01, 2009 3:41 pm | |
| [b]Surullinen uutinen, ei löydy lohdutuksen sanoja!
[b]Sallan muistolle!Älä seiso haudallain itkien; en ole siellä, nuku en. Jatkan elämääni tuhannessa tuulessa, olen timantinhohde lumessa. Olen aurinko, joka kultaa viljaa, syyssade, joka putoaa hiljaa. Kun heräät aamun hiljaisuuteen, olen ylitsesi maahan uuteen matkaavien muuttolintujen lento. Olen öisten tähtien loiste hento. Älä seiso haudallain itkien; en ole siellä - kuollut en. Lämmin osanottomme! pirkko, seppo ja topi[  |
|  | | czarlindaskennel
Viestien lukumäärä: 323 Paikkakunta: espoo Registration date: 04.05.2008
 | Aihe: Vs: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ti Joulu 01, 2009 7:05 pm | |
| En osaa sanoa muuta kuin voimia teille,kamalaa miten teitä koetellaan kahden koiran poismenolla näin lyhyen ajan sisällä. |
|  | | Jenni Niittylä

Viestien lukumäärä: 155 Registration date: 08.05.2008
 | Aihe: Vs: SALLA 21.8.2003-30.11.2009 Ti Joulu 01, 2009 9:37 pm | |
| Luopumisen suru on rakkauden heijastusta.
Mitä tähän musertavaan suru-uutiseen voi sanoa, vastahan Salla oli pentu...
Niin lähti urhea pentu sateenkaaren toiselle puolelle Kustun seuraksi, sieltä voivat nyt yhdessä vahtia vallattomia perheenjäseniään.
Näin kummallista unta
olit kauniissa paikassa sinisessä.
Maakin oli kuin pehmeää lunta
istuit tuolissa kultaisessa.
Katsoit tuolilta minua
hymyilit anteeksi pyytäen.
En ymmärtänyt sinua
pyysin luokseni kutsuen.
Et tullut vaan katsoit vain
seuraasi liittyi koira jos toinenkin.
Silloin nähdä ne siniset sain
pienet siivet selässäsi kuin enkelin.
Silloin ymmärsin tapahtuneen
et ollut kuollut vaikka luulin niin.
Tajusin sinun enkeliksi muuttuneen
kutsuivat sinua uusiin tehtäviin.
Niin raskas on oloni täällä ilman sinua
tuntuu sydän kuin lyijyä oisi.
Mutta tiedän että katselet minua
ja heilutan ylös, ei parempaa enkeliä kellään olla voisi.
Sallaa ikuisesti muistaen... surussanne myötä. |
|  | | nuutinen päivi
Viestien lukumäärä: 23 Registration date: 05.06.2008
 | Aihe: salla Ke Joulu 02, 2009 2:01 pm | |
| Olemme todella järkyttyneitä Sallan poismenon vuoksi.Voimia Marika ja perhe. T:Päivi &Esko Ja Ronja sisko ja Kamu Täältä hangosta. Päivänä kauniin talvisin hiljeni sydämmes kultainen. Lähtöäsi vaikea kestää on, surumme suuri ja sanaton. Lohtuna muistot rakkaat, tulet kanssamme aina kulkemaan. |
|  | | Elina
Viestien lukumäärä: 13 Ikä: 28 Paikkakunta: Alavus Registration date: 11.05.2008
 | Aihe: Osanotto Ke Joulu 02, 2009 10:38 pm | |
| "vaan ylitse kaikkien kyynelten tuhat muistoa meitä lohduttaa. Ne on tallessa päivien menneiden- tuhat muistoa kultaakin kalliimpaa."
Suuressa surussa myötäeläen: Elina, Emmi ja Elmeri |
|  | | | | SALLA 21.8.2003-30.11.2009 | |
|
| | Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|