HUOM! Keskustelupalsta EI ole yhdistyksen tai kerhon ylläpitämä! On luettavissa kaikille, mutta viestejä voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet käyttäjät! Ole hyvä ja kirjaudu omalla nimelläsi! :) Keskustelua vanhaenglanninlammaskoirista rotufaneille
Nyt olisi tilattavissa lammaskoirille suojatossuja erilaisilla kuoseilla. Varret kevyttä "kurapukukangasta" ja pohjat vahvempaa materiaalia. Varsissa kuminauha/tarrakiinnitys kahdessa kohtaa. Kuvassa Hilla 9kk poseeraa vaaleanpunaisten ankkurikuvioitujen tossujensa kanssa Tossuja tekee työkaverini ja siksi näitä saa tilata vaikka yksittäiskappaleita ja kevyinä ei niille tule juurikaan postikuluja. Voin myös tuoda näyttelyihin mukaan. 4kpl tossuja maksaa 35€ ja tilauksia, sekä väritoiveita ja kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen : lmatthew(at)abo.fi
Meillä eivät kovin kovassa käytössä (vain autolta näyttelyyn), sillä en lenkkeile teiden varsilla ja multaa tai muuta "luonnonlikaa" eivät tassukarvat, enkä minä pelkää. Hyvin ovat kestäneet noi reissut, mutta suuremassa käytössä en osaa sanoa.
Siis asiahan on niin, että mikään ei kestä "ikuisesti" ja käytössä kaikki kuluu. Itse olen laittanut ilmastointiteippiä tai muun vahvistuksen pohjaan koska kokemuksesta voin sanoa, etteivät ne muutoin tule kestämään. Kynnet tulee läpi.