|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Marika Örn/Bluechannel

Viestien lukumäärä: 577 Paikkakunta: Piispanristi Registration date: 29.04.2008
 | Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ti Joulu 29, 2009 8:09 pm | |
| Liivit ovat valmiit!!!! Mikäli voitte maksaa mahd pian (viikon sisällä), niin saan laskun pois alta. Siinä on eräpäivä 11.1.10. mun tili no. 204918-18365 ja pankki Nordea. Te jotka haluatte liivit postilla laittakaa postimaksu päälle. Itellan sivuilta löytynee hinnat. Postitan ne viimeistään maanantaina, jos haen liivit huomenna. Normi pituinen liivi maksaa 30,00€ ja pidennetty liivi 33,00€. Mikäli joku ei muista millaisen tilasi, niin mulla on ne ylhäällä jossain
Minna L. jos tulet käymään huomenna mulla töissä kuuden paikkeilla, mulla pitäis olla liivit siellä Niina N., mikäli ajelet täällä päin, niin ilmoittele. Mulla on puhelin rikki ja tietysti kaikkien numerot siinä puhelimen muistissa, joten soitelkaa, jos on asiaa, sillä kestää useamman päivää, kun saan numerot uuteen puhelimeen.  |
|
 | |
Päivi Sivonen
Viestien lukumäärä: 35 Registration date: 07.05.2008
 | Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ti Joulu 29, 2009 9:45 pm | |
| iiiik! tätä on odotettu Mie maksan nyt kuitenkin nuo postimaksut, kun oma osallistuminen sinne Kajjaanin näyttelyyn on hieman epävarmaa. Luultavastihan raahaudun paikalle kuitenkin, mutta jos en menekään niin... Kiitokset Niinalle liivin Kajaaniin toimittamisen mahdollisuudesta kuitenkin Laitan sulle Marika s-postia vielä, kun en muista oonko antanu osoitetiedot jne. |
|
 | |
blockheadskennel

Viestien lukumäärä: 835 Paikkakunta: Mikkeli Registration date: 29.04.2008
 | Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ti Joulu 29, 2009 10:02 pm | |
| Yes yes!! Saan omani varmaan sitten Turkusen kv:ssä. 
Kiitos Marika!! |
|
 | |
Maria Ikonen

Viestien lukumäärä: 452 Ikä: 35 Paikkakunta: Suolahti Registration date: 08.05.2008
 | Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ke Joulu 30, 2009 12:04 pm | |
| Hienoa!!!!!!!!! Maksan mein liivit huomenna tilillesi, otan ne matkaan Turun näyttelystä (toivottavasti pääsen tulemaan).
maria
ps. laitoinkin eilen viestiä, sait varmaan numeron ylös? |
|
 | |
Minna Leino
Viestien lukumäärä: 112 Registration date: 05.05.2008
 | Aihe: vs: Liivi brodeerauksella Ke Joulu 30, 2009 10:09 pm | |
| Liivi on muuten TOSI hieno! T: tänään omansa saanut Minna  |
|
 | |
Marika Örn/Bluechannel

| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle To Joulu 31, 2009 12:53 am | |
| Niin on!!!  Odottaa, että saa pukea päälleen Niina N, Tuletko hakemaan omasi vai tuonko Turun näyttelyyn? Liivit ovat nyt mulla kotona. Kiitos osoitteista teille, jotka odotatte postia. Paketit lähtevät maanantaina, kun olen töissä vielä huomenna kuuteen... RAUHALLISTA UUTTAVUOTTA!!!  |
|
 | |
Niina Norima
Viestien lukumäärä: 51 Ikä: 26 Paikkakunta: Masku Registration date: 23.06.2008
 | Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Pe Tammi 01, 2010 6:54 pm | |
| Mä voisin tulla vaikka lenkkeilemään, laitan vaikka viestiä mut ainakaan ens viikonloppuna meillä ei ole mitään ohjelmaa paitsi rempataan uutta kotia .. Sori, mä en ole edes maksanu vielä, laitan heti kun mennään sunnuntaina kotiin!  |
|
 | |
Marika Örn/Bluechannel

| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle To Tammi 07, 2010 11:04 pm | |
| Ilmoitelkaa, kun nuo liivit kolahtavat postiluukuistanne, niin tiedän kaikkien saaneen omansa perille. Tuo pyhä viikolla hidasti toimitusta, mutta eiköhän ensimmäiset ala olla perillä jo pian  |
|
 | |
Päivi Sivonen
Viestien lukumäärä: 35 Registration date: 07.05.2008
 | Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ma Tammi 11, 2010 5:41 pm | |
| Kävin hakemassa miun liivin tänään, se on mahtihieno! oli näköjään ollu postissa jo pe, mut ilmotus tuli tänään. Khyl nyt kehtaa mennä tokotreeneihin huomenna!  |
|
 | |
Marika Örn/Bluechannel

| Aihe: Vs: LIIVI brodeeraukselle Ma Tammi 11, 2010 10:03 pm | |
| Kiva, että tykkäsit  ja ainakin kaksi postitettua liiviä ovat tulleet perille. |
|
 | |
|